Klachtenprocedure

Garantie
Ik maak alle producten met veel liefde en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Mail naar info@mijnkleinemuis.nl. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@mijnkleinemuis.nl . We zullen dan op zoek gaan naar een goede oplossing. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2017 - 2024 Mijn Kleine Muis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel